Blir glad av detta vädret!

Vilket härligt väder det har varit idag, red ute idag. Vad annars liksom? Skrittade en liten runda i ca 30 minuter. Sedan när hon var framskrittad så gick jag till travbanan och travade lite först, sen galoppera jag hela första varvet. Det var som en dröm asså. Hon var lagom pigg & snabb och ville inte dra iväg, hon "stannade" hos mig. ÅH DRÖM! På banan kommer det även en raksträcka nästan i slutet där hon drog iväg lite, inget farligt alls. Hon kickade flera gånger. Det var sååå kul. Ska göras om helt klart! Andra varvet så skrittade jag så hon fick ta det lugnt, jag galoppera på raksträckan och hon kickade då me. Travade och skrittade av henne i paddocken. Detta var lätt mycke roligare än att rida i paddocken/manegen. Loove på Mira ♥
trötter? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: hihi, eller hur är han ^^

Japp, han är stor C :)

2012-03-01 @ 00:03:39
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0