Mira 21 feb

Åkte till stallet direkt efter skolan och Ida följde med, mycket trevligt om jag får säga så. Medans hon borstade Mira så mockade jag och tog fram sadel och sådant. Hon hjälpte mig med att fixa hö´t, det jobbigaste & tråkigast. Skrittad fram i paddocken och då var det just ute, sedan gick jag in i ridhuset och fortsatte rida. Hade framme en bom också, skutta lite. SKutta o skutta men aa.. Gick jätte bra i början i traven, då var hon jätte duktigt, lyssnade på mig och mi röst hela tiden. Bromsa när jag brrade och alltting, galoppen blev hon lite gaaalen. Jobbig med andra ord, alla har dåliga dagar, endå nöjd med henne. Imorgo ska jag skritta & trava i manegen max 30 minuter. Utan martingal ska se hur det går. Återkommer om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0